Ce "resursecrestine" alegem

Ce suntem? Este Dumnezeu? Are crestinismul dreptate?

Moderator: marcusdumitru

Ce "resursecrestine" alegem

Postby Emi B » Sun Jul 22, 2007 5:18 am

Un bun prieten mi-a trimis aceasta informatie. Cred ca este bine sa fim in garda cu privire la ceea ce alegem ca resurse spirituale pe Internet.

Desi stiam ca pe http://www.resursecrestine.ro sunt multe chestii dubioase cel putin, am folosit si eu ceva din resursele de acolo. Trebuie insa sa avem mare atentie. Am descoperit ca au postat multe melodii ale The Family si linkuri catre pagina lor in limba engleza. The Family este o secta extrem de periculoasa, care practica sexul in grup si in comunitate, care incurajeaza tot felul de practici care Il batjocoresc pe Dumnezeu. Iata doar un exemplu din fundamentele de "credinta" ale The Family: "Our communities do not prohibit sexual relations between a married person and someone other than his or her spouse, as long as all parties involved are in agreement". Detalii se pot gasi la http://www.thefamily.org/about/statement.php?id=17. Unii ar putea spune ca nu e nici un risc, ca in Romania nu exista o astfel de problema. Stiu despre unii "crestini" care in trecut au fost implicati in The Family...Nu stiu daca s-au pocait sau nu...

Ninel Lazar
http://www.wdjd.ro
"Va spun ca daca vor tacea ei, pietrele vor striga"
Emi B
utilizator
utilizator
 
Posts: 65
Joined: Wed Nov 15, 2006 11:01 pm
Location: Bucuresti

Re: Ce "resursecrestine" alegem

Postby Corneliu » Wed Jul 25, 2007 11:26 pm

.
Cercetaţi toate lucrurile şi păstraţi ce e bun!” (1 Tes. 5:21)

Se aplică acest verset oriunde? Se referă la orice sursă de informaţie sau inspiraţie?!
De regulă nu.
Versetul se referă la ceea ce este cuprins în Cuvântul lui Dumnezeu, întrucât Scriptura a fost insuflată de Duhul Sfânt şi cu scopul “să înveţe, să mustre, să îndrepte, să dea înţelepciune în neprihănire.” (2 Tim. 3:16)
Pe de altă parte, fiindcă Biblia se autoexplică, nu lasă loc şi la interpretări dubioase, compromiţătoare…

Privind alte "resursecrestine" :
O cercetare corectă se face ‘în amănunt’. Asta-nseamnă să fi implicat, să aloci timp, să compari, să confrunţi, etc. Nu poţi ‘intra’ prin ‘murdării’ (oricât de bine ar lucii) fără a te întina!
Avem indicaţii şi pentru astfel de situaţii (enumăr doar câteva):
1. “Feriţi-vă de orice se pare rău.” (1 Tes. 5:22);
2. “…cercetaţi duhurile, dacă sunt de la Dumnezeu” (1 Ioan 4:1);
3. “…fereşte-te de flecăriile lumeşti şi de împotrivirile ştiinţei” (1Tim. 6:20);

Ferice de omul care nu se duce la sfatul celor răi, nu se opreşte pe calea celor păcătoşi, şi nu se aşează pe scaunul celor batjocoritori!” (Ps. 1:1)
Corneliu
utilizator foarte activ
utilizator foarte activ
 
Posts: 1011
Joined: Sat Nov 25, 2006 7:10 pm
Location: N. Am

Re: Ce "resursecrestine" alegem

Postby marcusdumitru » Fri Aug 10, 2007 4:36 pm

Pe de altă parte mă gândesc şi eu ca omul:
"Cum vom putea alege ce este bun, din ce oferă pământul aceste, cu creştinii şi necreştinii de pe el, fără a avea un criteriu de comparaţie şi evaluare?"
Foarte mulţi oameni care îşi spun creştini (şi poate sunt) cred că ei sunt singurii, sau cei mai buni dintre toţi, doar pentru că niciodată nu au ieşit din biserica sau poate secta lor, să vadă că se poate şi altfel. Mulţi poartă ochelari de cal şi se bat cu pumnul în piept că EI ŞTIU. Cei care au parte şi de o experienţă în afara denominaţiunii, care citesc cărţi sau alte "resurse creştine" şi de pe la alţii, ajung la o viziune mai completă, şi eventual mai unitară, a diversitărţii creştinismului, fără a cădea însă în extrema tot inclusivă a ecumenismului catolic. Stiu ca e nevoie de discernământ, iar acesa se formează prin experienţă, din Scripturi şi practicarea lor în umilinţă şi dragoste.
Mie nu imi e frică să citesc şi "alte păreri", odată ce am consolidat o bază a credinţei, pe care am probat-o şi am găsit-o solidă. Dar chiar aşa, atenţionarea Bibliei spune: "cine stă în picioare, să ia seama bine să nu cadă".
Majoritatea creştinilor se separă pe criterii superficiale, legate de formele de manifestare exterioară sau de doctrine periferice. Referitor la doctrinele importante, de care atârnă însăşi veşnicia noastră, există doar câteva divizări esenţiale: biserica tradiţională (ortodoxă şi catolică în general), biserica reformată (protestanţi şi neoprotestanţi) şi secte particulare (adventişti, mormoni, iehovişti, etc...).
E destul de uşor să stabileşti pe o "resursă creştină" în ce tip de ape doctrinare se scaldă. Dacă mântuirea se administrează prin taine şi depinde de fapte bune, dacă mântuirea e exclusiv prin har, sau dacă la credinţă trebuie să mai ţii şi legea, să mai faci şi nu ştiu şi ce ritualuri iniţiatice, etc...
Mai greu e însă în marea de neoprotestanţi să distingi curentele periculoase şi bulboanele adânci. Există câteva linii eretice generale pe care le întâlnim printre "evanghelici".
- Evanghelia prosperităţii - se predică cu putere eliminarea sărăciei, bolii şi suferinţelor în general din viaţa creştină
- Evanghelia nevoilor simţite - Omul este chemat la un Dumnezeu-tonomat, care îi rezolvă toate problemele pământeşti, fără a se pune accentul pe păcat şi judecată. Se folosesc mult tehnici de psihanaliză, se pune accentul pe a face pace cu trecutul, pe importanţa stimei de sine (self-esteem).
- Evanghelia sfinţirii fireşti (Legalismul) - omul este somat să se reformeze pe el însuşi prin ţinerea unor reguli bisericeşti, pentru a putea fi plăcut lui Dumnezeu.
- Evanghelia semnelor şi minunilor (Carismatismul) - exagerarea importanţei actelor supranaturale, pentru a crea dependenţă de senzaţional, prin manifestări exuberante (căderi pe spate, vindecări miraculoase, râs sfânt, tremurat, vorbiri în limbi, etc).

Ar mai fi o categorie de doctrine care pot produce confuzie pentru cei care încă nu sunt "tari în Scripturi" şi care încă se lasă clătinaţi de orice vânt de învăţătură.

Aici intră printre altele tot felul de teorii escatologice. Mare atenţie la roadele Amilenismului. Multe resurse creştine despre misiune sunt construite plecând de la teoria greşită că trăim într-un mileniu metaforic şi vom cuceri pământul pentru Cristos în mod ireversibil. Mişcări precum "AD2000 and Beyond" sunt mişcări amileniste carismatice de valul 3, care în mod subtil au pentrat "piaţa religioasă" a lucrării misionare, acaparând chiar şi lucrări începute sănătos. Tot de această mişcare ţine şi sloganul "Adopt a people" (Adoptă un popor), care e o lucrare imensă. Nu înţelegeţi că aceste idei sunt greşite sau rele. Sunt bune ca idei. Dar oameni din spate, care le promovează, au de multe ori o idee foarte diferită de cea biblică cu privire la evanghelizare, misiune, mântuire. Se promovează la greu "trezirile" generate artificial prin propovăduirea unei "alte evanghelii" care să sune bine. În Cruciade Evanghelistice, în "Plimbări în Rugăciune" (Prayer Walks), în adunări publice, există un creştinism amestecat cu evanghelia prosperităţii, cu "războaie spirituale" (doar în mintea unora), cu căutări după senzaţional, cu lauda de sine fără pic de spirit de sacrificiu, cu umanism, psihologie, etc... Există un strat pictat frumos de creştinism pe deasupra, dar amestecat cu multă sticăciune de la dreapta credinţă, pe dedesupt.

Ar mai fi alte probleme particulare, ridicate de diverse mişcări creştine: importanţa dată exagerat botezului, vorbirii în limbi, simplităţii exterioare. Peste aceasta, cu un duh de dragoste şi toleranţă mai trecem, căci nu sunt probleme grave.
Mai sunt unii supărători şi fără bază din Scriptură, care insistă în generalizarea experienţei lor personale subiective. Se face o regulă ca toţi să aibă o dată de întoarcere la Dumnezeu, să aibă un dramatic "botez cu Duhul Sfânt", o pocăinţă cu lacrimi, o cravată şi un costum la adunare, etc... Încredinţările acestea să le ţină fiecare pentru el, că doar nu sunt general valabile.

Suntem la rubrica "APOLOGETICĂ", aşa că vă invit, dacă v-a stârnit vreunul din cuvintele de mai sus, să deschideţi un fir de discuţie particular despre aceste curente considerate de mine nesănătoase în Biserica de azi.
Marcus Dumitru
User avatar
marcusdumitru
utilizator activ
utilizator activ
 
Posts: 306
Joined: Fri Nov 10, 2006 1:26 pm
Location: Peru

Re: Ce "resursecrestine" alegem

Postby HOREN BRASOV » Tue Oct 09, 2007 6:49 pm

EMIL SILVESTRU UN CRESTIN OM DE STIINTA CREATIONIST
Geologist/karstologist
Romanian and English

Exactitatea lui Dumnezeu
.

Posted on October 8th, 2007 by Ted Doru Pope(http://dorupope.com/)

Nu demult citeam pe grupul de discuţii Confesionala despre existenţa de apologeţi români ai creaţionismului. Cineva amintise numele lui Emil Silvestru. Amănunte despre el găsiţi aici. Ceea ce nu ştiţi, dar nu-i greu de aflat, pentru că nu-ţi trebuie să petreci cu Emil şi soţia sa Flori decât câteva minute, este că Emil e un tip foarte deschis, comunicativ, erudit, jovial, o figură captivantă. În câteva minute petrecute cu el dicuţia te poate purta de la filme la muzică, de la poezie şi literatură la filozofie, de la speologie (că aceasta este marea iubire a lui Emil) la Biblie, sau la astronomie. Recită cu uşurinţă din memorie versurile diferiţilor autori, câtă melodii de „Pasărea Colibri” sau Mircea Vintilă, îţi povesteşte scene din filme mai puţin cunoscute, îţi dictează reţete culinare, oferă comentarii asupra istoriei, etc. Multe dintre acestea le poate face în cele patru (sau mai multe limbi) în care este fluent (fără a mai socoti moldoveneasca, olteneasca, ardeleneasca, ţigăneasca…).

Scopul acestui post nu este de a face o descriere exactă şi completă a lui Emil Silvestru. Vreau doar să ofer celor ce nu-l cunoaşteţi o idee despre omul Emil. Şi aceasta doar în introducerea a ceea ce vreau de fapt să vă scriu. De câte ori mă întâlnesc cu un om, în special cu un creştin, mă interesează cum s-a întors la Domnul. Ce l-a făcut să înţeleagă că Dumnezeu este şi că El caută pe păcătos.

Deşi ne întâlnisem de mai multe ori cu Emil şi familia lui, nu l-am întrebat niciodată. Nu am făcut-o nici weekendul trecut, când ne-am întâlnit din nou la familia Mărgineanu din Maple Ridge, Canada. Doar că veni vorba despre intervenţiile miraculoase a lui Dumnezeu în viaţa noastră. La care Flori, soţia lui Emil (şi ea un personaj la fel de multicolor ca şi soţul ei, în dreptul ei meritând din plin descrierea de „the life of the party”, plină mereu de voie bună, gata să ajute, să ofere un sfat, să povestească cu belşug de amănunte experienţe şi peripeţii din viaţa lor, dar mai presus de toate, credinioasă în Domnul şi-n iubirea Sa; Flori e un fel de ancoră în credinţa în Dumnezeu a familiei Silvestru) se oferă să ne povestească care a fost „the straw which broke the camel´s back”, adică ce anume l-a convins pe Emil să se boteze cu ani în urmă. Era exactitatea lui Dumnezeu.

A fost o intervenţie miraculoasă a Domnului în viaţa lor. Locuiau la bloc, în Cluj, şi salariile combinate a lui Emil (director pe vremea aceea la un Institut de Ştiinţă) şi a lui Flori (profesoară) nu erau suficiente de a acoperi cheltuiala lunară a apartamentului lor, care se ridica la suma de 375,000 lei pentru luna respectuvă. Emil era îngrijorat că nu vor avea cu ce plăti şi-i vor pune la tabelul restanţilor, ceea ce ar fi o ruşine pentru ei. Flosi s-a îngrijorat şi ea, dar mai apoi s-a umplut de credinţă şi a afirmat că se vor ruga şi că Domnul va purta de grijă la situaţia lor. Familia a privit-o cel puţin curios, deoarece cheltuielile erau scadente ziua următoare iar acum erau la masa de cină a familiei, deci era seară.

Pe la ora 10 a sunat cineva la sonerie. Erau nişte vizitatori, prieteni de-ai familiei, păstorul şi soţia acestuia dintr-o biserică locală din zona Clujului. Flori mi-a cerut să nu le dau numele. Vizitatorii nocturni şi-au cerut scuze pentru vizita la ora aceea, apoi au spus că nu vor sta mult, ci doar au venit cu un comision. Cu un timp în urmă, biserica lor fusese vizitată de ceva străini. Familia Silvestru a participat la seara aceea de adunare. La plecare, străinii au lăsat ceva bani pentru Emil şi familia sa, dar pentru că biserica avea nevoie de bani urgentă, i-a folosit pe aceştia. Acum biserica avea bani şi păstorul a venit să aducă familiei Silvestru plicul cu banii lăsaţi pentru ei. Au pus plicul pe masă şi au plecat.

După plecarea vizitatorilor, Flori a deschis plicul şi în el se găseau 375,000 lei. Exact suma de care aveau nevoie a doua zi, sumă pentru care se rugaseră Domnului şi care crezuseră că o vor avea.

Minune? Coincidenţă? Eu ştiu că e minune. Tu vei spune probabil „coincidenţă”. Dar indiferent ce spui tu despre Dumnezeu, nu-i scade cu nimic calităţile, măreţia şi dragostea Sa. El este un Dumnezeu extrem de exact.

Emil şi Flori (despre lucrarea lor găsiţi amănunte aici) călătoresc şi astăzi (tocmai îmi spuneau că au făcut peste 10 mii de km în luna trecută) ţinând seminarii în biserici, şcoli, institute de studii superioare, dând interviuri, vorbinde despre şi în favoarea lui Dumnezeu. Viaţa lor continuă să fie „prin credinţă”, adică cerând şi primind din mâna Domnului tot ceea ce le trebuie pentru nevoile lor materiale. Pot să fac aici (fără ştirea lor, nu cred că în viaţa lor ocupată până peste au timp de insignificantul meu blog) apel la voi care vreţi şi aveţi posibilitate să vă rugaţi pentru ei sau să-i ajutaţi şi altfel. Emil onorează de asemenea şi invitaţii pentru prezentări a creaţionismului în bisericile voastre. Invitaţi-l şi nu veţi regreta! Va fi un deliciu ştiinţific şi spiritual! Îi puteţi scrie la emil@creation.info

Share This

Tags: Minuni sau Coincidente, Istorisiri ce inspira, Dumnezeu //

Word Count: 862
Responses to “Exactitatea lui Dumnezeu.”
Dan H. // Oct 8, 2007 at 11:56 am
Doru, sincer, m-ai facut curios. Marturisesc ca este prima oara cand aud de Emil Silvestru. Locuieste in Canada, in prezent?

Ted // Oct 8, 2007 at 12:19 pm
Dane,
Emil a emigrat in Canada si lucreaza pentru organizatia Creation Ministries. E un om deosebit. O sa incerc sa postez si ceva materiale cu el. Poti comunica cu el la adresa data de mine. Doar spune-i ca o stii de la mine si ca suntem “prieteni” de blog.

astro // Oct 8, 2007 at 1:12 pm
Ma bucur f mult sa il vad pe Emil Silvestru. a plecat de cativa ani din biserica unde mergem si noi si am avut harul sa-l auzim de multe ori pe atunci prezentandu-l pe D-zeu in toata maretia Lui prin prisma stiintei si cu harul pe care i l-a dat tot D-zeu de a expune discursul, incat nu te mai saturi sa il asculti

ENGLISH
Dr Emil Silvestru
Geologist/karstologist

http://www.creationontheweb.com/content/view/3522
Biography
Dr Silvestru earned his Ph.D in geology at the ‘Babes-Bolyai’ University in Cluj, Romania (where he has worked as an associate professor), in karst sedimentology including caves. (Karst is a term which initially referred to barren regions of mostly limestone and dolomite, noted for spectacular and distinctive landforms, and with substantial underground drainage features — caves, underground rivers, etc. It has come to refer more to the entire geosystem, above and below ground.)

A world authority on the geology of caves, he has published 30 scientific papers (see below), and co-authored one book. He was, until recently, the head scientist at the world’s first Speleological Institute (speleology = the study of caves) in Cluj. Since 1997 he has been a full-time researcher and speaker with CMI.

His areas of expertise include: Sedimentology of clastic deposits, stratigraphy of limestone terranes, general geology, karst genesis and functioning, cave climate and glaciology, show-cave assessment & designing, ore prospecting and exploration (surface and mining).

After becoming a Christian he quickly realized that the ‘millions of years’ interpretation, so common in geology, was not compatible with Genesis. ‘Once I became a Christian,’ Emil says, ‘I knew I had to “tune up” my scientific knowledge with the Scriptures.’


‘Although philosophically and ethically I accepted a literal Genesis from my conversion, at first I was unable to match it with my “technical” side.’

E-mail discussions with qualified creationist geologists, creationist books, Creation magazine and especially the Journal of Creation (formerly TJ) helped him realise what he calls two ‘essential things’:

Given exceptional conditions (e.g. the Genesis Flood) geological processes that take an extremely long time today can be unimaginably accelerated.
The Genesis Flood was global, not regional.
‘These factors were immensely important in my conversion and my Christian life. I am now convinced of six-day, literal, recent, Genesis creation. That doesn't mean that there are not still some unanswered problems, but researching such issues is what being a scientist is all about.’
He has over 30 years experience in climbing and spelunking, educating many young spelunkers and mountain climbing devotees as well as participating in mountain and cave rescue operations.

In January 2002 he immigrated to Canada from Romania with his wife and two daughters. In addition to doing research and writing for CMI, he now also on staff at CMI Canada as a Seminar Lecturer, and has written a number of articles for the Journal of Creation, Creation magazine and this website, and produced several DVDs.
Interview
See an interview with Dr Silvestru from CMI’s Creation magazine.
Emil Silvestru
Posted on October 8th, 2007 by Ted http://dorupope.com/
Interviu cu Emil Silvestru

Emil Silvestru: Rocks and Clocks
Tags: Crestinism, Credinta, Cultura, Creationism, Intrebari si Raspunsuri // Add Comment »

Word Count: 14
Dr Silvestru’s papers published in secular science journals
Viehmann Iosif, SILVESTRU Emil, Fabian Calin (1979) La Grotte d'Iza, Monts de Rodna, Roumanie. Travaux de l'Institut de Spéologie “Emil Racovitza”, Bucureşti, t.XVIII:201–207.SILVESTRU Emil, Viehmann Iosif (1982) Etude de microtectonique comparée dans le karst des Monts de Rodna (Roumanie). Travaux de l'Institut de Spéologie “Emil Racovitza”, Bucureşti, t.XXI:63–67.
SILVESTRU Emil (1984) The Relationship Between Tectonics and Karstification in the Cave from Izvorul Tausoarelor (Rodna Mountains). Theoretical and Applied Karstology, Bucureşti, 1:35–42.Soritau Dan, Nicoara Dorel, SILVESTRU Emil, Demeter Janos, Popa Cristian, Viehmann Iosif (1984) Avenul din Stanul Foncii. Bull."Pestera", Cluj–Napoca, 1:79–88.


SILVESTRU Emil (1985) Aspects of Karstification in the Crystalline Limestones on the Southern Slope of Rodnei Mountains. Theoretical and Applied Karstology, Bucureşti, 2:87–95.


SILVESTRU Emil (1988) New Ideas on the Cretaceous/Tertiary Extinctions. Evolution and Adaptation, Cluj–Napoca, III:89–97.


Mârza Ioan, SILVESTRU Emil (1988)First Mention of the Hydrothermal Karst Phenomenon Associated to Neogene Metasomatic Suplhide Ore deposits from Rodna Veche. Studia Universitatis “Babes-Bolyai”, Geologica-Geographica, Cluj-Napoca, XXXIII:77–81.


Cocean Pompei, SILVESTRU Emil (1988)The Role of Magmatism in the Genesis of Isolated Massifs Karst Relief of the Trascau–Metaliferi Mountains. Travaux de l'Institut de Spéologie “Emil Racovitza”, Bucureşti, t.XXVII:89–93.


SILVESTRU Emil (1989) Several Considerations on the Tectonics of the Underground Fossil Glacier in the Cave Ghetarul de la Scarisoara (Romania). Travaux de l'Institut de Spéologie “Emil Racovitza”, Bucureşti, t.XXVIII:77–86.


Cociuba Ioan, SILVESTRU Emil (1989) Hypothesis on a genetical Relation Between the Actual Karst and the Bauxite-Bearing paleokarst at the Jurassic/Creatceous Boundary in the Piatra Craiului Mountains (Romania). Travaux de l'Institut de Spéologie “Emil Racovitza”, Bucureşti,t.XXVIII, p.87–90.


SILVESTRU Emil (1990)Propositions pour une classification litho–génétiquedes formes karstiques et apparentées. Karstologia, La Rivoire, France. Nr.15:55–57.


SILVESTRU Emil (1990) On the Genesis and Evolution of Mirabilite in the Cave Izvorul Tausoarelor (Romania). Travaux de l'Institut de Spéologie “Emil Racovitza”, Bucureşti, t.XXIX:79–84.


Racovita Gheorghe, Boghean Viorel, SILVESTRU Emil, Petrescu Mircea (1991) Etude thermométrique des substratums de la grotte de Scarisoara. Travaux de l'Institut de Spéologie “Emil Racovitza”, Bucureşti, t.XXX:159–184.


SILVESTRU Emil, Boghean Viorel (1992) Ultrasonic Investigations on the Underground Fossil Glacier in the Cave Ghetarul de la Scarisoara (Romania). Travaux de l'Institut de Spéologie “Emil Racovitza”, Bucureşti, t.XXXI:151–154.


SILVESTRU Emil (1993) Karst and Global Climate (a Gaian Approach). Proceedings of the European Conference on Speleology, Helecine, Belgium, 2:125–127.


SILVESTRU, Emil (1993) Apusul gigantilor — o poveste cu dinozauri. In Petrescu Iustinian (coordinator) Terra — catastrofe naturale. Editura Dacia Cluj-Napoca, 259p.


SILVESTRU Emil (1994) Karst and Environment — a Romanian Approach. Geological and Landscape Conservation (O'Halloran, D., Greene, C., Harley, M., Knill, J., editors) London, Geological Society, p.221–225.


SILVESTRU Emil, Ghergari Lucretia (1994) On the Paleokarst in the Cave Ghetarul de la Scarisoara (Bihor Mountains, Romania). Theoretical and Applied Karstology, Bucureşti, 7:155–161.


SILVESTRU Emil (1995)Can One Define Poljes? Acta Carsologica, Ljubljana, Slovenia, XXIV:501–508.


SILVESTRU Emil, Tamas Tudor, Fratila Gheorghe (1995) Preliminary Data on the Hydrogeology of Karst Terrains Around the Springs of Somesul Cald River (Bihor-Vladeasa Mountains, Romania). Theoretical and Applied Karstology, Bucureşti, 8:81–89.


Pourchet Michel, Mélieres Marie Antoinette, SILVESTRU Emil, Rajka Géza, Candaudap Froncois, Carbonnel Jean-Pièrre (1996) Radionuclides in a Cave Lake Sediment Core from Ghetarul de Sub Zgurasti (Romania). Theoretical and Applied Karstology, Bucureşti, 9:23–28.


SILVESTRU Emil, Mátyási Sándor and Bucur I. Ioan (1996) Proposal for a series of formal lithostratigraphic units from the Lower Triassic to the Upper Jurassic in the Central Bihor Mountains (Apuseni Mountains, Romania). Studia Universitatis “Babes-Bolyai”, Geologia, XLI(2):131–136, Cluj.


SILVESTRU Emil (1997) Stratigrafia si sedimentologia depozitelor clastice din exo– si endocarstul zonei Padis-Cetatile Ponorului. Teza de doctorat (PhD thesis) Universitatea “Babes-Bolyai” Cluj-Napoca, 240 pp.


SILVESTRU Emil (1997) Dolines in the Padis Plateau (Bihor Mountains, Romania) — One Peculiar Case, Many Questions. Theoretical and Applied Karstology, Bucureşti, 10:127–132.


SILVESTRU Emil (1998) Lithostratigraphic control of karstification: a Romanian example. Études de Géographie Physique, Supplément au nº XXVII:31–34, Arras, France.


SILVESTRU, Emil (1999) Perennial ice in caves in temperate climate and its significance. Theoretical and Applied Karstology, Bucureşti, 11–12:83–94.
Articles in the Journal of Creation
Human and dinosaur fossil footprints in the Upper Cretaceous of North America?
The Permian extinction: National Geographic comes close to the truth
Bubbles of surprise
Paleokarst—a riddle inside confusion
Articles in the Creation Magazine
Caves for all seasons
Denied the prize
The riddle of paleokarst solved
Articles on this website
‘Rocking’ wrong geology
Dinosaurs, day care and diluvium
Flying dinosaurs, flightless dinosaurs and other evolutionary fantasies
For whom the (alarm) bells toll?
Water inside fire
Communism and Capitalism both fear Creationism
From weird to worthy: Bananas, clowns, gophers, bunnies…and creation
Wild, wild floods!
DVDs
Rocks & Ages Do They Hide Millions of Years?
Geology & Cave Formation: A Post-Flood Story
Rocks Around The Clock
Back to Scientists alive today who accept the biblical account for creation


© Creation Ministries International
Home | Store specials | Privacy policy | Site map | Support CMI | About us
HOREN BRASOV
membru
membru
 
Posts: 19
Joined: Mon Dec 04, 2006 4:27 pm


Return to Apologetica

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron